Regulamin konkursu online - BGK Challenge vol.5
§ 1 [postanowienia wstępne]
1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady i tryb przeprowadzenia Konkursu pod nazwą – BGK Challenge vol.5 (dalej w treści jako „Konkurs”), którego organizatorem jest PROIDEA Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 9, 30-418, NIP 6793088842, REGON: 122769022, KRS: 0000448243; (dalej w treści jako ,,Organizator”).
2. ChallengeRocket Sp. z o.o. jest administratorem wykonawczym konkursu.
3. Konkurs odbywa się w terminie 27-28.11.2020 w postaci konkursu online.
4. Przystąpienie do Konkursu możliwe jest wyłącznie po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu.
§ 2 [warunki uczestnictwa w konkursie]
1. Konkurs jest przeznaczony dla osób fizycznych, które w chwili zgłoszenia udziału w Konkursie spełniają następujące warunki:
a) ukończyły 18 rok życia,
b) posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
d) zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia.
2. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora ani najbliżsi członkowie ich rodzin (przez członków najbliższej rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, krewnych w linii bocznej do I stopnia i osoby pozostające w stosunku przysposobienia lub powinowactwa), ani osoby pozostające w faktycznym pożyciu z pracownikami Organizatora.
3. W Konkursie mogą wziąć udział tylko uczestnicy konferencji Oh My H@ck, w czasie jej trwania tj. w dniach 27-28.11.2020 do godz. 16:45.
6. Udział w Konkursie jest bezpłatny oraz dobrowolny.
§ 3 [zasady konkursu]
1. Udział w Konkursie można wziąć wyłącznie indywidualnie. Uczestnicy zgłaszają się do konkursu indywidualnie.
2. Zadaniem Uczestnika w Konkursie jest rozwiązanie w jak najkrótszym czasie zadań i zdobycie jak największej liczby punktów (“Praca Konkursowa”) umieszczonych na platformie ChallengeRocket, znajdujących się na stronie konkursowej pod adresem challengerocket.com/bgk-challenge-vol5, w czasie trwania Konkursu.
3. Każdy Uczestnik może zgłosić się do Konkursu i podejść do rozwiązywania zadań konkursowych tylko raz. Po rozpoczęciu rozwiązywania zadań, Uczestnik musi ukończyć je w wyznaczonym czasie. Po zakończeniu rozwiązywania zadań nie będzie możliwe ponowne podejście do ich rozwiązania. Uczestnicy, którzy będą próbowali rejestrować się na Konkurs z wielu kont i podchodzić do rozwiązania zadań więcej niż raz zostaną zdyskwalifikowani.
4. W przypadku ustalenia naruszenia przez Uczestnika Konkursu postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Organizatorowi przysługiwać będzie prawo dyskwalifikacji danego Uczestnika z udziału w Konkursie. Weryfikacja postępowania Uczestników Konkursu przez Organizatora odbywać się może nie tylko w czasie trwania Konkursu, ale też w czasie przygotowań do Konkursu oraz po jego zakończeniu, o ile to zachowanie Uczestników Konkursu jest związane z samym Konkursem. Decyzja Organizatora o dyskwalifikacji danego Uczestnika jest ostateczna. Uczestnikowi nie przysługuje odwołanie.
§ 4 [nagrody]
1. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni po oficjalnym zamknięciu konferencji w dniu 28.11.2020 ok. 16:45 na platformie komunikacyjnej wydarzenia (Hopin).
2. Zwycięzcą konkursu zostaje Uczestnik, który rozwiąże wszystkie zadania konkursowe w najkrótszym czasie oraz z największą liczbą punktów.
3. Nagrody są następujące: Kindle (za pierwsze miejsce), Głośnik JBL Flip 4 (za drugie miejsce), Steam Voucher (za trzecie miejsce).
4. Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT wartość wygranych w konkursach i grach organizowanych i transmitowanych przez środki masowego przekazu (prasę, radio i telewizję), w tym konkursach internetowych, jest wolna od podatku dochodowego, jeżeli jednorazowa wartość tych nagród nie przekracza kwoty 2000 zł.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania Uczestnikom konkursu nagród dodatkowych.
6. Nagrody zostaną przesłane pocztą lub elektronicznie na adresy wskazane przez Zwycięzców w ciągu 45 dni.
§ 5. [prawa własności intelektualnej do pracy konkursowej]
1. Właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej do prac i utworów stworzonych podczas Konkursu pozostają Uczestnicy Konkursu.
2. Uczestnik oświadcza, że Praca Konkursowa jest jego autorstwa i nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Uczestnik Konkursu oświadcza także, iż przyjmuje na siebie całkowitą i niczym nieograniczoną odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora, a dotyczących Pracy Konkursowej, w tym roszczeń powstałych w związku z realizacją przez Uczestnika Konkursu działalności gospodarczej lub zawodowej w oparciu o Pracę Konkursową, z wykorzystaniem/użyciem tej Pracy Konkursowej.
3. Uczestnik Konkursu udziela Organizatorom nieodpłatnej zgody na wykorzystanie fotografii, zrzutów ekranu i innych materiałów ukazujących wizerunek Uczestnika, stronę lub inne elementy związane z Konkursem dla celów wewnętrznych oraz promocyjnych Organizatora.
§ 6 [przetwarzanie danych osobowych]
1. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), uzyskiwanych w trakcie rejestracji udziału w Konkursie oraz w trakcie Konkursu jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu:
a) rejestracji udziału w Konkursie, przeprowadzenia Konkursu oraz przekazania Nagród zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) otrzymywania powiadomień o aktualnych ofertach pracy na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3. Organizator w zakresie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) może w trakcie jak i po przeprowadzeniu Konkursu przetwarzać dane w celu bezpośredniego zaproponowania Uczestnikowi warunków współpracy.
4. Podanie danych osobowych przez Uczestnika Konkursu jest dobrowolne, niemniej jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie ze względu na jego rodzaj i sposób przeprowadzenia. W przypadku braku zgody na podanie danych osobowych, brak jest możliwości przystąpienia do Konkursu.
5. Dane Uczestników będą przechowywane:
a) przez okres niezbędny do czasu zakończenia Konkursu, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
b) 12 miesięcy od zakończenia Konkursu lub do czasu cofnięcia przez Uczestnika zgody na otrzymywania powiadomień o aktualnych ofertach pracy;
c) przez okres niezbędny do czasu wypełnienia uzasadnionego prawnie interesu stanowiącego podstawę przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
6. Organizator oraz ChallengeRocket zapewnia Uczestnikom Konkursu realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, prawa do usunięcia danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych, prawa do przenoszenia danych, prawa sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim przetwarzanie opiera się na zgodzie Uczestnika.
7. W celu wycofania zgody na przetwarzanie danych przez Organizatora, Uczestnik może to zrobić kontaktująć się z następującym adresem: registration@proidea.org.pl.
§ 7 [postanowienia końcowe]
1. Zasady Konkursu wyczerpująco określa niniejszy Regulamin. Wszelki informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi względami niezależnymi od Organizatora.
3. Organizator poinformuje Uczestnika o zmianie postanowień Regulaminu drogą elektroniczną oraz umieści Regulamin w nowym brzmieniu na stronie internetowej Konkursu.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody majątkowe lub niemajątkowe wyrządzone przez Uczestnika w wyniku wzięcia udziału w Konkursie lub w wyniku i w związku z przeznaczeniem bądź nie przeznaczeniem Nagrody. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub usunięcia postanowień niniejszego Regulaminu, które naruszają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w trakcie trwania Konkursu oraz do zakończenia Konkursu.
6. Niniejszy Regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej Konkursu: challengerocket.com/bgk-challenge-vol5.