1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki, na jakich odbywa się wydarzenie pod nazwą „Hackathon CodersCamp powered by LiveChat” (dalej „Hackathon”).
1. Hackathon odbędzie się w dniach 24-25 maja 2019 roku we Wrocławiu w siedzibie LiveChat Software S.A. (Al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, KRS: 0000290756) przy ul. Zwycięskiej 47.
2. Organizatorem Hackathonu jest Stowarzyszenie CODERSCREW z siedzibą we Wrocławiu nr KRS: 0000744745. Współorganizatorem Hackathonu jest LiveChat Software S.A. (Al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, KRS: 0000290756) przy ul. Zwycięskiej 47.
3. Sponsorem nagród jest LiveChat Software S.A. (Al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, KRS: 0000290756).
4. Partnerami organizacyjnymi Hackathonu są:
a. LiveChat Software S.A. (Al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, KRS: 0000290756)
b. ChallengeRocket Sp. z o.o. (Pl. Wolności 13/2, 35-073 Rzeszów, KRS: 0000638669)
c. Zaven Sp. z o.o. (Sienna 5B, 51-349 Wrocław, KRS: 0000515347)
d. Accesto Sp. z o.o. (Niemodlińska 86/7, 45-710 Opole, KRS: 0000366764)
5. Celem Hackathonu jest umożliwienie uczestnikom kursu CodersCamp praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy do zaprogramowania funkcjonalnej aplikacji webowej dotyczącej rozwiązania problemów komunikowania się w sieci w czasie 15 godzin. Efektem hackathonu jest powstanie aplikacji webowej, która pomoże w przyswojeniu nowej wiedzy z wykorzystaniem API od partnera hackathonu, LiveChat.
6. Przedmiotem prac konkursowych są aplikacje webowe funkcjonujące w oparciu o technologie HTML, CSS, JavaScript oraz React. Możliwe jest także wykorzystanie dowolnego języka backendowego w celu utworzenia API dla tworzonej aplikacji.
7. Uczestnik przystępując do Konkursu powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie
2. ZASADY I WARUNKI UDZIAŁU
1. Udział w Hackathonie jest dobrowolny i bezpłatny.
2. Udział w Hackathonie może wziąć każda osoba pełnoletnia (dalej “Uczestnik”). Osoba niepełnoletnia może wziąć udział w Hackathonie pod warunkiem, że przedstawi na piśmie zgodę opiekuna prawnego. Dodatkowo osoby poniżej 16 roku życia mogą wziąć udział w Hackathonie jeżeli przez cały czas jego trwania będą miały zapewnioną opiekę.
3. Warunkiem udziału w Hackathonie jest zgłoszenie się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej: www.challengerocket.com/coderscamp-hack. Zgłoszenia będą przyjmowane do 25 maja 2019 roku do godziny 10:30. Zgłoszenie jest rozumiane jako akceptacja niniejszego Regulaminu.
4. Uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie od Organizatora korespondencji na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym, w celach związanych z realizacją wydarzenia.
5. Uczestnikiem Hackathonu może być osoba, która wcześniej ukończyła kurs programowania „CodersCamp - największy otwarty kurs programowania webowego”.
6. Zgłoszeni Uczestnicy, którzy będą brali udział w Hackathonie zostaną podzieleni na grupy i zostanie im przydzielony Mentor.
7. Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia Uczestnika z Hackathonu w trakcie wydarzenia w przypadku braku przestrzegania regulaminu oraz ogólnych zasad Hackathonu, mających źródło w powszechnie obowiązujących zasadach kultury.
8. Nie ma możliwości zdalnego udziału w Hackathonie.
9. Uczestnicy biorący udział w Konkursie oświadczają, że:
a) w trakcie Wydarzenia będą przestrzegać przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz Regulaminu
b) Aplikacje wykonane będą w całości w trakcie trwania Konkursu samodzielnie, pod kierunkiem Mentora i Uczestnicy są ich wyłącznymi autorami oraz dysponują pełnymi autorskimi prawami do nich
c) Aplikacje będą spełniać wymogi ogólnie przyjętej etyki, jak również nie będą zawierać treści przeznaczonych dla osób poniżej 18 roku życia, w tym rasistowskich, erotycznych, brutalnych, bądź w jakikolwiek inny sposób nie będą naruszać przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz godzić w dobra osobiste, autorskie prawa majątkowe i osobiste innych osób, a także jakiekolwiek inne prawa własności intelektualnej osób trzecich.
3. PRZEBIEG HACKATHONU
1. Hackathon rozpocznie się 24 maja 2019 roku o godzinie 19:00 w firmie LiveChat Software S.A. przy ul. Zwycięskiej 47 we Wrocławiu. Hackathon zakończy się 25 maja 2019 roku o godzinie 12:00.
2. Organizatorzy w trakcie Hackathonu zapewni Uczestnikom:
a) dostęp do Internetu za pomocą sieci Wi-Fi;
b) zasilanie elektryczne;
c) wyżywienie w formie ciepłego posiłku, kanapek oraz napojów;
d) wydzielone miejsce do wypoczynku;
e) wsparcie Mentorów.
3.Uczestnicy przygotują prace konkursowe w trakcie trwania Hackathonu w całości samodzielnie, korzystając z własnego sprzętu i własnych narzędzi programistycznych. Organizator nie zapewnia nadzoru nad mieniem Uczestników.
4. Mentorem jest osoba specjalizująca się w określonym aspekcie tworzenia aplikacji, środowiskach w których są wytwarzane, zarządzaniu projektami lub innych przydatnych we wspomnianym procesie. Zadaniem Mentora w czasie Hackathonu jest wsparcie Zespołów, udzielanie porad oraz odpowiedzi na pytania.
5. Prezentacja Aplikacji stworzonych przez poszczególne Zespoły odbędzie się 25 maja 2019 roku o godzinie 10:30.
6. Przed przedstawieniem Aplikacji do oceny, Uczestnicy zdeponują ją we wskazanym przez Organizatora otwartym repozytorium cyfrowym.
4. WYBÓR ZWYCIĘZCÓW ORAZ PRZYZNANIE NAGRÓD
1. Aplikacje zostaną ocenione przez Jury składające się z osób zaproszonych do udziału w Hackathonie przez Organizatora (dalej „Jury”).
2. Czas na prezentację Aplikacji przed Jury wynosi maksymalnie 5 minut dla każdego Zespołu.
3. Aplikacje będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) odniesienie się do problemu wskazanego w ust. 1.6.;
b) kreatywność rozwiązania;
c) wizualna oraz funkcjonalna strona Aplikacji;
d) jakość prezentacji prezentującej aplikację.
4. Każdy członek Jury będzie oceniał prace konkursowe indywidualnie w skali od 1 do 10 (1-najniższa ocena a 10-najwyższa). Ocena końcowa jest sumą ocen przyznanych w ramach 4 wyróżnionych kryteriów.
5. Organizator zakłada wyłonienie trzech zwycięskich Zespołów, które w zależności od uzyskanej liczby punktów zdobędą I, II lub III miejsce.
6. W przypadku, gdy dwie lub więcej prac konkursowych otrzymają równą ocenę końcową, decyduje głos przewodniczącego Jury.
7. Jury przyzna nagrody członkom zwycięskich Zespołów.
8. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny ani na inną nagrodę. Uczestnik nie ma możliwości przekazania prawa do nagrody osobie trzeciej. Rezygnacja z części nagrody oznacza rezygnację z całości nagrody.
9. Wydanie nagród nastąpi 25 maja 2019 roku po ogłoszeniu przez Jury zwycięskich Zespołów i zostanie udokumentowane protokołem, zawierającym nazwę zespołu jego miejsce w klasyfikacji i uzyskaną zsumowaną punktację. Nagroda za pierwsze miejsce jest dzielna pomiędzy członków zwycięskiego zespołu w częściach równych. W wypadku jeżeli jednorazowa otrzymana nagroda (bez względu na otrzymane w klasyfikacji miejsce) przekroczy wartość 2000 zł nagrodzony uczestnik, zgodnie z prawem podatkowym zobowiązany jest uiścić podatek w wysokości 10% wartości otrzymanej nagrody. Organizator zastrzega prawo wstrzymania wydania nagrody do czasu zapłaty należnego podatku.
10. Wszelkie reklamacje dotyczące wyników Hackathonu mogą być zgłaszane pisemnie bądź drogą elektroniczną na adres Organizatora. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane reklamującego umożliwiające jego identyfikację, a także wskazanie podstaw reklamacji wraz z uzasadnieniem.
Reklamacje Organizator rozpatruje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 35 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji. O wyniku reklamacji reklamujący zostanie powiadomiony w wiadomości wysłanej na adres podany w reklamacji.
5. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej do prac i utworów stworzonych podczas Hackathonu są Uczestnicy.
2. Uczestnik oświadcza, iż jest autorem lub współautorem wszelkich prac wykonanych podczas Hackathonu oraz, że prace te nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Uczestnik oświadcza, iż bierze na siebie wszelką odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora, które powstałyby w związku z udziałem w Hackathonie jak i wykonaną przez Uczestnika pracą konkursową.
3. Uczestnicy zgadzają się na wykorzystanie powstałych w trakcie Hackathonu projektów przez Organizatora na zasadzie licencji nieograniczonej w czasie obowiązującej na terenie Unii Europejskiej, w tym między innymi poprzez umieszczenia w portfolio Organizatora z oznaczeniem autorów, celem promowania wydarzeń organizowanych przez Organizatora w przyszłości.
6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), uzyskiwanych w trakcie rejestracji udziału w Konkursie oraz w trakcie Konkursu jest CodersCrew/Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu udostępnione są podmiotom wspomagającym Organizatora w organizacji Konkursu - partnerom wymienionym w ust. 1.4.
3. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu:
a) rejestracji udziału w Konkursie, przeprowadzenia Konkursu oraz przekazania Nagród zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) otrzymywania powiadomień marketingowych oraz informacji o aktualnych ofertach pracy w LiveChat na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. Organizator w zakresie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) może w trakcie jak i po przeprowadzeniu Konkursu przetwarzać dane w celu bezpośredniego zaproponowania Uczestnikowi warunków współpracy.
5. Podanie danych osobowych przez Uczestnika Konkursu jest dobrowolne, niemniej jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie ze względu na jego rodzaj i sposób przeprowadzenia.
6. Dane Uczestników będą przechowywane:
a) przez okres niezbędny do czasu zakończenia Konkursu, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
b) 12 miesięcy od zakończenia Konkursu lub do czasu cofnięcia przez Uczestnika zgody na otrzymywania powiadomień o aktualnych ofertach pracy w LiveChat;
c) przez okres niezbędny do czasu wypełnienia uzasadnionego prawnie interesu stanowiącego podstawę przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
7. Organizator oraz ChallengeRocket zapewnia Uczestnikom Konkursu realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, prawa do usunięcia danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych, prawa do przenoszenia danych, prawa sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim przetwarzanie opiera się na zgodzie Uczestnika.
8. W celu realizacji uprawnień wymienionych powyżej Uczestnik może zwrócić się do Organizatora na następujący adres e-mail: kontakt@coderscrew.pl.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem podjęcia stosowanej uchwały przez Zarząd Organizatora to jest w dniu: 15.05.2019.
2. W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu – uchwałą zarządu Organizatora.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z odwołania lub zmiany daty odbycia się Hackathonu a wszelkie roszczenia z tego tytułu są wyłączone.
4. Poprzez zgłoszenie udziału w Hackathonie Uczestnik akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora oraz Partnerów organizacyjnych wydarzenia wymienionych w ust. 1.4.
5. Uczestnik poprzez udział w Hackathonie udziela zezwolenia na utrwalenie i wykorzystanie swojego wizerunku i głosu w materiałach fotograficznych i audiowizualnych w celach promocyjnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
6. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowany jest Hackathon. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za wszystkie wyrządzone przez nich szkody i są zobowiązani do pokrycia kosztów naprawy wyrządzonych szkód.
7. Osoby nietrzeźwe, będące pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osoby stanowiące zagrożenie dla porządku publicznego mają zakaz wstępu na teren, w którym odbywa się Hackathon. Osoby będące pod wpływem środków odurzających będą niezwłocznie usuwane z terenu gdzie odbywa się wydarzenie.
8. Wszelkie naruszenia niniejszego Regulaminu a w szczególności podanie nieprawdziwych danych osobowych lub naruszenie przepisów obowiązującego prawa upoważnia Organizatora do wykluczenia Uczestnika z udziału w Hackathonie.
9. Wszelkie szkody powstałe w wyniku zawinionego działania uczestników Hackathonu, w tym przede wszystkim powstałe w wyniku nieprzestrzegania niniejszego regulaminu obciążają uczestnika odpowiedzialnego za ich powstanie, w wypadku osób poniżej 16 roku życia obciążają opiekuna tej osoby. Organizator ma prawo żądać pełnego pokrycia kosztów powstałej szkody od osoby, z która przyczyniła się do powstania szkody.
10. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich spraw związanych z Hackathonem jest sąd właściwy miejscowo względem siedziby Organizatora.