Regulamin konkursu - Hackathon Ericsson: Digital City Life
§ 1 [postanowienia wstępne]
- Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady i tryb przeprowadzenia Konkursu pod nazwą – Hackathon Ericsson: Digital City Life (dalej w treści jako „Konkurs”), którego organizatorem jest Ericsson Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, (adres: ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa), KRS 0000021012, REGON: 011056727, NIP 5260301818 (dalej w treści jako ,,Organizator” lub „Ericsson”).
- Konkurs organizowany jest z wykorzystaniem Platformy ChallengeRocket (dalej „Platforma”) w formie online i odbywa się w terminie 23.11.2020 – 13.12.2020. W tym czasie należy zgłaszać prace konkursowe.
- Przystąpienie do Konkursu jest możliwe tylko i wyłącznie dla użytkowników Platformy po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu.
§ 2 [warunki uczestnictwa w konkursie]
- Konkurs jest przeznaczony dla Zespołów składających się maksymalnie z 6 zarejestrowanych członków - osób fizycznych, użytkowników Platformy.
- Każdy Zespół powinien posiadać Lidera – osobę reprezentującą Zespół przed Organizatorem. Jednocześnie to Lider uprawniony jest do zgłoszenia (aplikacji) oraz prezentacji pracy konkursowej w przewidzianym trybie z wykorzystaniem Platformy.
- Nie można być Liderem więcej niż jednego Zespołu. Członkowie mogą brać udział w pracach więcej niż jednego Zespołu, niemniej członek Zespołu może uzyskać prawa do nagrody tylko jednokrotnie na zasadach wskazanych w §3 ust. 4.
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora ani najbliżsi członkowie ich rodzin (przez członków najbliższej rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, krewnych w linii bocznej do I stopnia i osoby pozostające w stosunku przysposobienia lub spowinowacone).
- Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
- W celu uczestnictwa niezbędne jest wypełnienie stosownego formularza rejestracji przez każdego członka Zespołu oraz aplikacji za pośrednictwem Platformy przez Lidera.
- W formularzu aplikacji:
- należy wskazać podstawowe informacje dotyczące projektu;
- istnieje możliwość załączenia dodatkowych dokumentów, plików, linków, prezentacji, filmów lub grafik, które dodatkowo pozwolą Organizatorowi na ocenę zgłoszonej aplikacji.
§ 3 [zasady konkursu]
- Zadaniem Uczestników w Konkursie jest przygotowanie w Zespole pracy koncepcyjnej (projekcji/kreacji) w tematyce 5G w związku z „Digital City”.
- Praca konkursowa nie może zawierać treści lub materiałów zabronionych przez przepisy prawa, w tym propagujących przemoc, dyskryminację, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- Przed formalną oceną aplikacji, każda z nich zostanie oceniona pod kątem spełnienia:
- warunku związania tematyki pracy z wyznaczonym zadaniem;
- warunku wskazanego w ust. 2 powyżej.
- Można złożyć jedną aplikację dotyczącą przygotowanej przez Zespół pracy. W przypadku zgłaszania kilku aplikacji w której pracach brała udział ta sama osoba, – na potrzeby przyznania nagrody Organizator weźmie pod uwagę aplikację najwcześniej zgłoszoną.
- Organizator nie stawia ograniczeń w zakresie formy przygotowania pracy obejmującej zadanie konkursowe.
- Prace mogą być przygotowane w języku polskim lub angielskim.
- W przypadku ustalenia naruszenia bądź niespełnienia przez Zespół lub jego członka postanowień Regulaminu lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Organizatorowi przysługiwać będzie prawo dyskwalifikacji danego Zespołu lub członka oraz wykluczenie aplikacji.
§ 4 [rozstrzygnięcie]
- Wyniki uzyskane w Konkursie zostaną opublikowane po zakończeniu Konkursu wraz ze zgłoszonymi pracami. Zgłoszone prace mogą być publikowane przed zakończeniem Konkursu.
- Zwycięzcami Konkursu zostają Zespoły, które w ocenie Organizatora najlepiej wykonały zadanie konkursowe w zakresie następujących kryteriów oceny: relevance, innovation, quality, impact, maturity level.
- Organizator zapewnia nagrody dla Zwycięskich Zespołów – vouchery do sklepu STEAM dla każdego członka Zespołu o wartości:
- I Miejsce – voucher do sklepu STEAM o wartości 300 zł dla każdego członka Zespołu;
- II Miejsce – voucher do sklepu STEAM o wartości 200 zł dla każdego członka Zespołu;
- III Miejsce – voucher do sklepu STEAM o wartości 100 zł dla każdego członka Zespołu
- Organizator zastrzega możliwość zwiększenia puli nagród wskazanych powyżej.
- Ogłoszenie zwycięzców Konkursu nastąpi 21.12.2020 za pośrednictwem Platformy.
§ 5. [prawa własności intelektualnej do pracy konkursowej]
- Właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej, w tym praw autorskich do prac i utworów stworzonych podczas Konkursu pozostają Uczestnicy.
- Lider Zespołu w imieniu jego członków podczas składania aplikacji oświadcza i zapewnia, że:
- Praca Konkursowa jest wyłącznego autorstwa Uczestników i nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich;
- Uczestnicy przyjmują na siebie całkowitą i niczym nieograniczoną odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora a dotyczących Pracy Konkursowej, w tym roszczeń powstałych w związku z wykonywaną przez Uczestników działalnością gospodarczą lub zawodową w oparciu o Pracę Konkursową, z wykorzystaniem/użyciem tej Pracy Konkursowej.
- Uczestnicy udzielają Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie przez Organizatora z efektów ich działań w celach związanych z Konkursem (publikacji prac, prezentacji wyników, sylwetek Uczestników, promocji przyszłych edycji etc.) we wszystkich krajach świata bez ograniczeń czasowych, w zakresie rozpowszechniania poprzez publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
§ 6 [przetwarzanie danych osobowych]
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), uzyskiwanych w trakcie rejestracji udziału w Konkursie oraz w trakcie Konkursu jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu;
- rejestracji udziału w Konkursie, przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz przekazania nagród o ile są przewidziane zgodnie z niniejszym Regulaminem w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- prowadzenia procesów rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Uczestnika zgody w zw. z art. 6 ust. 1 lita. a) RODO
- Organizator w zakresie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) może w trakcie jak i po przeprowadzeniu Konkursu przetwarzać dane w celu bezpośredniego zaproponowania Uczestnikowi warunków współpracy.
- Dane uczestników mogą być dostępne dla podmiotów wspomagających Organizatora w celu realizacji Konkursu oraz podmiotów, których uprawnienia dostępu wynikają wprost z przepisów prawa (np. organy publiczne).
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika Konkursu jest dobrowolne, niemniej jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie ze względu na jego rodzaj i sposób przeprowadzenia.
- Dane uczestników będą przechowywane w czasie niezbędnym do realizacji celu do jakiego zostały zgromadzone m.in. w zakresie realizacji Konkursu dane Uczestników będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji założeń Konkursu oraz jego przeprowadzenia, a w przypadku zgody Uczestnika na rekrutację do momentu cofnięcia zgody.
- Organizator zapewnia Uczestnikom Konkursu realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, prawa do usunięcia danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych, prawa do przenoszenia danych, prawa sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim przetwarzanie opiera się na zgodzie Uczestnika.
- W zakresie realizacji celów przetwarzania dane osobowe Uczestników mogą być przekazane do dostawców, partnerów lub usługodawców Organizatora mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). Jednocześnie dbając o bezpieczeństwo danych Organizator ściśle przestrzega zasad ich transferu wynikających wprost z RODO i przekazuje dane wyłącznie tam, gdzie stopień zabezpieczenia jest odpowiednio gwarantowany.
- W celu realizacji uprawnień wymienionych powyżej Uczestnik może zwrócić się do Organizatora na następujący adres e-mail: agnieszka.szych-baranska@ericsson.com.
§ 7 [postanowienia końcowe]
- Zasady Konkursu określa niniejszy Regulamin. Wszelki informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi względami niezależnymi od Organizatora.
- Organizator poinformuje Uczestnika o zmianie postanowień Regulaminu drogą elektroniczną oraz umieści Regulamin w nowym brzmieniu na stronie Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody majątkowe lub niemajątkowe wyrządzone przez Uczestnika w wyniki wzięcia udziału w Konkursie lub w wyniku i w związku z przeznaczeniem bądź nie przeznaczeniem Nagrody. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub usunięcia treści, które naruszają powszechnie obowiązujące zasady, w trakcie trwania Konkursu.
- Uczestnik może zgłosić zastrzeżenia dotyczące Konkursu.
- Reklamacja może być zgłaszana za pośrednictwem marta.smieszek@ericsson.com.
- Reklamacje dotyczące Platformy ChallengeRocket należy kierować do Operatora platformy zgodnie z warunkami korzystania z Platformy.
- Reklamacje rozpoznawana są bezzwłocznie. W przypadku, gdy realizacja reklamacji we wskazanym terminie jest niemożliwa Organizator poinformuje o tym składającego podając jednocześnie przyczynę przedłużenia terminu realizacji oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.