§ 1 [postanowienia wstępne]
1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady i tryb przeprowadzenia Konkursu pod nazwą – Microsoft Azure Challenge (dalej w treści jako „Konkurs”), którego organizatorem jest PROIDEA Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 9, 30-418, NIP 6793088842, REGON 122769022, KRS 0000448243; (dalej w treści jako ,,Organizator”).
2. Administratorem danych podanych w formularzu jest Organizator, procesorem tych danych jest ChallengeRocket Sp. z o.o.
3. Konkurs odbywa się w terminie: 18.05 - 20.05.2020r. (do godz. 17:30) w postaci konkursu online.
4. Konkurs jest organizowany w ramach konferencji 4Developers ONLINE 2020.
5. Przystąpienie do Konkursu jest możliwe tylko i wyłącznie po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu.
§ 2 [warunki uczestnictwa w konkursie]
1. Konkurs jest przeznaczony dla osób fizycznych, które w chwili zgłoszenia udziału w Konkursie spełniają następujące warunki:
a) ukończyły 18 rok życia,
b) posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
d) zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia.
2. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora ani najbliżsi członkowie ich rodzin (przez członków najbliższej rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, krewnych w linii bocznej do I stopnia i osoby pozostające w stosunku przysposobienia lub spowinowacone).
3. W Konkursie mogą wziąć udział tylko uczestnicy konferencji 4Developers ONLINE 2020.
4. Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
§ 3 [zasady konkursu]
1. Udział w Konkursie można wziąć wyłącznie indywidualnie. Uczestnicy zgłaszają się do konkursu indywidualnie.
2. Zadaniem Uczestnika w Konkursie jest rozwiązanie zadań programistycznych (“Praca Konkursowa”) umieszczonych na platformie ChallengeRocket, znajdujących się na stronie konkursowej pod adresem www.challengerocket.com/microsoft, w Czasie trwania Konkursu.
3. Każdy Uczestnik może zgłosić się do Konkursu i podejść do rozwiązywania zadań konkursowych tylko raz. Po rozpoczęciu testu Uczestnik musi ukończyć go w wyznaczonym czasie. Po zakończeniu testu nie będzie możliwe ponowne podejście do niego. Uczestnicy, którzy będą próbowali rejestrować się na Konkurs z wielu kont i podchodzić do testu więcej niż raz zostaną zdyskwalifikowani.
4. W przypadku ustalenia naruszenia przez Uczestnika Konkursu postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Organizatorowi przysługiwać będzie prawo dyskwalifikacji danego Uczestnika z udziału w Konkursie. Weryfikacja postępowania Uczestników Konkursu przez Organizatora odbywać się może nie tylko w Czasie trwania Konkursu, ale też w czasie przygotowań do Konkursu oraz po jego zakończeniu, o ile to zachowanie Uczestników Konkursu jest związane z samym Konkursem.
§ 4 [nagrody]
1. Ogłoszenie zwycięzców i przyznanie nagród nastąpi po oficjalnej części konferencji 4Developers ONLINE 2020, ok. 17:45 w dniu 20.05.2020r. oraz na kanale Microsoft na platformie komunikacyjnej wydarzenia (Discord).
2. Zwycięzcą konkursu zostaje Uczestnik, który rozwiąże wszystkie zadania konkursowe w najkrótszym czasie oraz z największą liczbą punktów.
3. Do wygrania są: konsola Xbox One (dla zwycięzcy) oraz 2 karty podarunkowe na platformę Steam (dla drugiego i trzeciego miejsca).
4. Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, wolna od podatku dochodowego jest wartość wygranych w konkursach i grach organizowanych i emitowanych przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja), w tym także konkursach internetowych, jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2,000 zł.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania dodatkowych nagród dla Uczestników Konkursu.
6. Nagrody zostaną przekazane zostaną przesłane pocztą lub drogą elektroniczną na wskazane przez Zwycięzców adresy w ciągu 45 dni.
§ 5. [prawa własności intelektualnej do pracy konkursowej]
1. Właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej do prac i utworów stworzonych podczas Konkursu pozostają Uczestnicy Konkursu.
2. Uczestnik oświadcza, że Praca Konkursowa jest jego autorstwa i nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Uczestnik Konkursu oświadcza także, iż przyjmuje na siebie całkowitą i niczym nieograniczoną odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń osób trzecich kierowanych wobec Organizatora a dotyczących Pracy Konkursowej, w tym roszczeń powstałych w związku z realizacją przez Uczestnika Konkursu działalności gospodarczej lub zawodowej w oparciu o Pracę Konkursową, z wykorzystaniem/użyciem tej Pracy Konkursowej.
3. Uczestnik Konkursu udziela Organizatorom zgody na wykorzystanie fotografii, zrzutów ekranu i innych materiałów ukazujących Uczestników, stronę lub inne elementy związane z Konkursem dla celów wewnętrznych oraz promocyjnych Organizatora.
§ 6 [przetwarzanie danych osobowych]
1. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), uzyskiwanych w trakcie rejestracji udziału w Konkursie oraz w trakcie Konkursu jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu: rejestracji udziału w Konkursie, przeprowadzenia Konkursu oraz przekazania Nagród zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
3. Organizator w zakresie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) może w trakcie jak i po przeprowadzeniu Konkursu przetwarzać dane w celu bezpośredniego zaproponowania Uczestnikowi warunków współpracy.
4. Podanie danych osobowych przez Uczestnika Konkursu jest dobrowolne, niemniej jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie ze względu na jego rodzaj i sposób przeprowadzenia.
5. Dane Uczestników będą przechowywane:
a) przez okres niezbędny do czasu zakończenia Konkursu, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
b) przez okres niezbędny do czasu wypełnienia uzasadnionego prawnie interesu stanowiącego podstawę przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
6. Organizator oraz ChallengeRocket zapewnia Uczestnikom Konkursu realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, prawa do usunięcia danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych, prawa do przenoszenia danych, prawa sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim przetwarzanie opiera się na zgodzie Uczestnika.
7. W celu wycofania zgody na przetwarzanie danych przez Organizatora, Uczestnik może to zrobić kontaktując się na podany adres: rejestracja@proidea.org.pl.
§ 7 [postanowienia końcowe]
1. Zasady Konkursu określa niniejszy Regulamin. Wszelki informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi względami niezależnymi od Organizatora.
3. Organizator poinformuje Uczestnika o zmianie postanowień Regulaminu drogą elektroniczną oraz umieści Regulamin w nowym brzmieniu na stronie internetowej Konkursu.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody majątkowe lub niemajątkowe wyrządzone przez Uczestnika w wyniki wzięcia udziału w Konkursie lub w wyniku i w związku z przeznaczeniem bądź nie przeznaczeniem Nagrody. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub usunięcia treści, które naruszają powszechnie obowiązujące zasady prawa, w trakcie trwania Konkursu oraz do zakończenia głosowania publiczności.
6. Niniejszy Regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej Konkursu: www.challengerocket.com/microsoft.