Regulamin Konkursu
§ 1 [postanowienia wstępne]
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i tryb przeprowadzania konkursu pod nazwą - “Real Estate Hackathon powered by globalworth” (zwanego dalej „Konkursem”), organizowanego przez ChallengeRocket Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Wolności 13/2, 35-073 Rzeszów, NIP 8133727946, REGON 365462321, KRS 0000638669 (zwanego dalej „Organizatorem”).
- Fundatorem Nagrody jest GW Tech sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18/7P, 00-105 Warszawa, NIP 5252973963, REGON 526476907, KRS 0001060481 (zwany dalej „Fundator Nagrody”).
- Konkurs odbywa się z wykorzystaniem Platformy ChallengeRocket, dostępnej pod adresem challengerocket.com/hackathon-globalworth w terminie 03.02.2025 - 28.03.2025, z częścią stacjonarną w Warszawie dnia 29-30.03.2025.
- Przystąpienie do Konkursu możliwe jest tylko dla użytkowników Platformy ChallengeRocket po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu.
- W trakcie trwania Hackathonu mogą zostać wskazani Partnerzy, tj. podmioty wspierające Organizatora poprzez udostępnianie zasobów, technologii, know-how lub innego wsparcia merytorycznego bądź organizacyjnego. Informacje o Partnerach będą na bieżąco aktualizowane na oficjalnej stronie Konkursu.
- Sponsor – podmiot udzielający wsparcia finansowego lub rzeczowego na rzecz organizacji Konkursu.
§ 2 [warunki uczestnictwa w konkursie]
- Konkurs przeznaczony jest dla osób fizycznych, które w momencie zgłoszenia udziału w Konkursie spełniają następujące warunki:
- ukończyły 18 rok życia,
- posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
- zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia.
- Językiem Konkursu jest język polski.
- Pracownicy oraz osoby, które łączy stała współpraca w oparciu o umowy B2B, inne cywilnoprawne w tym tzw. kontrakty managerskie z Organizatorem Fundatorem Nagród w tym również z innymi podmiotami należącymi do tej samej grupy kapitałowej co Fundator Nagród (grupa Globalworth) lub Partnerem oraz ich najbliżsi członkowie rodziny nie mogą brać udziału w Konkursie (przez najbliższych członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, rodzeństwo małżonków, rodziców małżonków, krewnych w linii bocznej do 1. stopnia oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia lub związane małżeństwem).
- Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
- Udział w Konkursie można wziąć indywidualnie lub w zespole składającym się z minimum 2 i maksymalnie 5 osób. Uczestnicy zgłaszają się do Konkursu we własnym imieniu.
- Każdy Uczestnik Konkursu może być członkiem tylko jednego zespołu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby przyjmowanych zgłoszeń do Konkursu.
§ 3 [zasady konkursu]
- Zadaniem Uczestnika jest stworzenie projektu na temat inteligentnych rozwiązań dla rynku nieruchomości komercyjnych (dalej „Praca Konkursowa”).
- Każdy Uczestnik może wziąć udział w Konkursie i przystąpić do rozwiązywania zadań konkursowych tylko raz.
- Uczestnicy, którzy próbują zarejestrować się do Konkursu z wielu kont i podejmować zadania więcej niż raz, zostaną zdyskwalifikowani.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji, czy całość efektów pracy, w szczególności kod stworzony przez Uczestnika, została wykonana samodzielnie w trakcie trwania Konkursu, z wyłączeniem gotowych, publicznie dostępnych i legalnych bibliotek.
- W przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu i powszechnie obowiązującego prawa, Organizator ma prawo do dyskwalifikacji Uczestnika z udziału w Konkursie.
§ 4 [rozstrzygnięcie]
- Uczestnicy Konkursu zaprezentują swoje Prace Konkursowe przed Jury.
- W skład Jury będą wchodzić przedstawiciele Fundatora Nagrody, Partnerów, Sponsorów Konkursu, będący specjalistami z branży nieruchomości i technologii. W skład Jury mogą także wchodzić przedstawiciele Organizatora.
- Prace Konkursowe będą oceniane przez Jury.
- Wszystkie Prace Konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów:
- Innowacyjność (40%) - oceniane będzie, na ile projekt wprowadza nowe, kreatywne pomysły i rozwiązania, które mogą zmienić sposób funkcjonowania przestrzeni biurowych w przyszłości.
- Praktyczność i wdrażalność (25%) - oceniane będzie, czy projekt może zostać wdrożony w rzeczywistych warunkach komercyjnych, biorąc pod uwagę istniejące technologie i zasoby.
- Spójność z tematem hackathonu i wybraną ścieżką (20%) - oceniane będzie w jakim stopniu projekt odpowiada na wyzwania postawione w wybranej ścieżce tematycznej oraz jak skutecznie realizuje jej cele. W przypadku ścieżki otwartej, oceniane będzie czy projekt kreatywnie łączy przestrzeń fizyczną z cyfrową, tworząc unikalne doświadczenia.
- Prezentacja i storytelling (15%) - oceniane będzie, czy zespół skutecznie przedstawił swoją wizję, jasno wyjaśnił funkcjonalności projektu i przekonał Jury do jego wartości
- Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne.
- Organizator zapewnia nagrody Uczestnikom/Zespołom, którzy są autorami najwyżej ocenionych Prac Konkursowych:
- Pierwsze miejsce: 20 000 PLN (netto)
- Drugie miejsce: 12 000 PLN (netto)
- Trzecie miejsce: 8 000 PLN (netto)
- Zwycięzcy Konkursu zostaną ogłoszeni 30.03.2025 za pośrednictwem Platformy oraz podczas części stacjonarnej wydarzenia.
- Autorzy zwycięskiej Pracy Konkursowej zobowiązują się do dostarczenia Organizatorowi kompletnych i poprawnych danych dotyczących rachunku bankowego oraz danych osobowych umożliwiających rozliczenie podatkowe nagrody w ciągu 14 dni od ogłoszenia Zwycięzców (tj. od 30.03.2025). Wypłata każdej nagrody nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnych i poprawnych danych od zwycięzcy. Jeśli powyższe informacje nie zostaną dostarczone w ciągu 14 dni od ogłoszenia Zwycięzców Konkursu (tj. 30.03.2025), Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania nagrody lub przyznania jej innemu Zespołowi.
- Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, obliczy, pobierze i dostarczy do właściwego urzędu skarbowego 10% zryczałtowanego podatku dochodowego należnego od wygranych zgodnie z art. 41 ust. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2000r., nr 14, poz. 176, z późn. zm.). Wartość tego podatku zostanie pobrana od kwoty brutto nagrody tj. Pierwsze miejsce: 22 222 PLN (brutto) – nagroda zostanie pomniejszona o 2 222,20 PLN podatku, co daje 20 000 PLN (netto). Drugie miejsce: 13 333 PLN (brutto) – nagroda zostanie pomniejszona o 1 333,30 PLN podatku, co daje 12 000 PLN (netto). Trzecie miejsce: 8 888 PLN (brutto) – nagroda zostanie pomniejszona o 888,80 PLN podatku, co daje 8 000 PLN (netto).
- W przypadku Uczestników, którzy nie posiadają rezydencji podatkowej w Polsce, są oni zobowiązani do samodzielnego rozliczenia podatku dochodowego od otrzymanej nagrody zgodnie z przepisami podatkowymi obowiązującymi w kraju ich rezydencji podatkowej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania podatkowe Uczestników wobec zagranicznych organów podatkowych.
- Wartość nagród brutto, które zostaną wypłacone Uczestnikom nieposiadającym rezydencji podatkowej w Polsce, wynosi:
- Pierwsze miejsce: 22 222 PLN (brutto)
- Drugie miejsce: 13 333 PLN (brutto)
- Trzecie miejsce: 8 888 PLN (brutto)
- Uczestnicy nie posiadający rezydencji podatkowej w Polsce zobowiązani są do przedłożenia Organizatorowi stosownego oświadczenia o miejscu swojej rezydencji podatkowej oraz, na żądanie Organizatora, wszelkich dodatkowych dokumentów potwierdzających ten status.
§ 5 [prawa własności intelektualnej do pracy konkursowej]
- Uczestnicy pozostają właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej, w tym praw autorskich do dzieł i prac stworzonych w trakcie Konkursu.
- Uczestnik oświadcza i zapewnia, że Praca Konkursowa jest jego autorstwa (lub współautorstwa w przypadku pracy zespołu) i nie narusza żadnych praw osób trzecich. Uczestnik Konkursu oświadcza również, że ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich wobec Organizatora lub Fundatora Nagrody dotyczące Pracy Konkursowej, w tym roszczenia wynikające z prowadzonej przez Uczestnika działalności gospodarczej lub zawodowej z wykorzystaniem tej Pracy Konkursowej.
- Uczestnik Konkursu udziela Organizatorowi zgody na wykorzystanie zdjęć, zrzutów ekranu i innych materiałów przedstawiających wizerunek Uczestnika, Pracę Konkursową lub inne elementy związane z Konkursem do celów wewnętrznych jak i ich rozpowszechnienia w tym publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie dla celów promocyjnych Organizatora oraz Fundatora Nagrody.
- Uczestnik przystępujący do Konkursu zobowiązany jest do poinformowania Organizatora, czy projekt będzie rozwijany od podstaw, czy stanowi rozszerzenie już istniejącego rozwiązania. W przypadku drugiej opcji, przy zgłaszaniu Pracy Konkursowej, Uczestnik musi wyraźnie określić pierwotny zakres projektu oraz wskazać elementy opracowane i rozszerzone w trakcie trwania konkursu.
- Jeżeli Uczestnik wyraża zamiar sprzedaży praw do Pracy Konkursowej lub jego części podmiotowi trzeciemu, Fundator Nagród posiada prawo pierwokupu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Uczestnik zobowiązany jest do powiadomienia Fundatora Nagród o zamiarze sprzedaży oraz warunkach sprzedaży, a Fundatorowi Nagród przysługuje wyłączność negocjacyjna na nabycie tych praw przez okres 60 dni od daty takiego powiadomienia. Cena nabycia praw będzie ustalana w drodze negocjacji, przy czym strony zobowiązują się do prowadzenia negocjacji w dobrej wierze, uwzględniając rynkową wartość Pracy Konkursowej. Uczestnik, po poinformowaniu Fundatora Nagród o zamiarze sprzedaży, zobowiązuje się do niepodejmowania jakichkolwiek działań związanych z wdrażaniem Pracy Konkursowej, chyba że dotyczy to wdrożenia realizowanego dla Fundatora Nagród w zakresie prowadzonych negocjacji.
- W przypadku, gdy Fundator Nagród wyrazi brak zainteresowania zakupem Projektu lub nie osiągnie porozumienia z Uczestnikiem co do warunków sprzedaży w ciągu określonego powyżej okresu, Uczestnik ma pełną swobodę w dalszej komercjalizacji Projektu bez dalszych zobowiązań względem Fundatora Nagród.
- Niezależnie od prawa pierwokupu, Fundatorowi Nagród przysługuje także prawo pierwszeństwa w zakresie wdrożenia Pracy Konkursowej powstałej w trakcie Konkursu. Jeżeli Fundator Nagród powiadomi Uczestnika o intencji realizacji wdrożenia to Uczestnik zobowiązuje się do prowadzenia negocjacji z Fundatorem Nagród w dobrej wierze przez okres 60 dni od zakończenia Konkursu, celem ustalenia warunków wdrożenia, w tym warunków licencyjnych, technologicznych oraz wynagrodzenia za wdrożenie. Po upływie tego okresu, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy wdrożeniowej, Uczestnik może swobodnie dysponować Pracą Konkursową,
- Negocjacje dotyczące wdrożenia Projektu przez Fundatora Nagród muszą być prowadzone dobrej wierze, w sposób uczciwy i zgodny z obowiązującymi standardami biznesowymi.
- Jeżeli Praca Konkursowa nie powstaje w całości od podstaw w ramach Konkursu, lecz stanowi rozwinięcie lub modyfikację wcześniejszych rozwiązań należących do Uczestnika, Fundator Nagród uzyskuje pierwszeństwo wdrożeniowe do wersji zaktualizowanej w wyniku Konkursu. Jeżeli Fundator Nagród powiadomi Uczestnika o intencji realizacji wdrożenia to Uczestnik zobowiązuje się do prowadzenia negocjacji z Fundatorem Nagród w dobrej wierze przez okres 60 dni od zakończenia Konkursu, celem ustalenia warunków wdrożenia, w tym warunków licencyjnych, technologicznych oraz wynagrodzenia za wdrożenie. Uczestnik zobowiązany jest także do udostępnienia wszystkich niezbędnych informacji technicznych dotyczącej aktualizacji Projektu w trakcie Konkursu, aby umożliwić Fundatorowi Nagród prowadzenie negocjacji w sprawie wdrożenia. Po upływie okresu 60 dni, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy wdrożeniowej, Uczestnik może swobodnie dysponować Pracą Konkursową.
- Uczestnik zobowiązuje się do zachowania poufności w zakresie wszelkich informacji dotyczących negocjacji z Fundatorem Nagród, aż do momentu zawarcia finalnej umowy lub wygaśnięcia prawa pierwokupu/pierwszeństwa wdrożenia.
§ 6 [przetwarzanie danych osobowych]
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylającego dyrektywę 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) jest Organizator.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu rejestracji udziału, przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz przekazania nagród (jeśli przewidziane).
- Organizator może przetwarzać dane Uczestników w celu zaproponowania warunków współpracy Uczestnikowi - zgodnie z uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane Uczestników mogą być udostępniane podmiotom wspierającym Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu.
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Konkursie.
- Dane Uczestników będą przechowywane tylko przez okres niezbędny do realizacji założeń Konkursu i jego przeprowadzenia.
- Organizator zapewnia Uczestnikom Konkursu realizację uprawnień przysługujących im w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych, tj. prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, prawa do usunięcia danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych, prawa do przenoszenia danych, prawa sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim przetwarzanie opiera się na zgodzie Uczestnika.
- W celu realizacji uprawnień wymienionych powyżej Uczestnik może zwrócić się do Organizatora na następujący adres e-mail: office@challengerocket.com.
§ 7 [postanowienia końcowe]
- Zasady Konkursu określa niniejszy Regulamin. Wszelki informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi względami niezależnymi od Organizatora.
- Organizator poinformuje Uczestnika o zmianie postanowień Regulaminu drogą elektroniczną oraz umieści Regulamin w nowym brzmieniu na stronie Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody majątkowe lub niemajątkowe wyrządzone przez Uczestnika w wyniku wzięcia udziału w Konkursie lub w wyniku i w związku z przeznaczeniem bądź nie przeznaczeniem Nagrody. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub usunięcia treści, które naruszają powszechnie obowiązujące zasady prawa lub dobre obyczaje, w trakcie trwania Konkursu.
- Uczestnik może złożyć zastrzeżenia dotyczące Konkursu.
- Reklamacja może być zgłaszana za pośrednictwem office@challengerocket.com.
- Reklamacje dotyczące Platformy ChallengeRocket należy kierować do Operatora platformy zgodnie z warunkami korzystania z Platformy.
- Reklamacje rozpoznawana są bezzwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia. W przypadku, gdy realizacja reklamacji we wskazanym terminie jest niemożliwa Organizator poinformuje o tym składającego podając jednocześnie przyczynę przedłużenia terminu realizacji oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.