Każdy z nas ma ochotę na różne aktywności: pójść do kina, teatru, zjeść smaczny obiad, iść na spacer... cokolwiek robimy zabieramy ze sobą naszą drugą połówkę lub znajomych, bo razem jest lepiej.
Aplikacja stawia na relacje między znajomymi i ich potrzeby. Zazwyczaj o ciekawych wydarzeniach dowiadujemy się z facebooka i szukamy kogoś kto mógłby nam towarzyszyć lub znajomych, którzy szukają osób, które chciałyby do nich dołączyć. Dzięki naszej aplikacji użytkownik, który ma ochotę pójść do teatru otrzyma informację, jakie i kiedy są spektakle w okolicy (obiekt, wydarzenie, bilety, możliwość dojazdu, ...), osoby które też wybierają się na wybrany spektakl i pozostałe osoby, które mają taką samą zachciankę i mogą do nas dołączyć. Wszyscy znajomi, którzy obserwują użytkownika X otrzymują powiadomienie, że ta osoba ma ochotę wybrać się na spektakl, wybrała wydarzenie Y i że mogą dołączyć. Użytkownik ma też możliwość zaproszenia wybranych osób do wydarzenia. W celu zachęcenia użytkowników do wybrania się na wydarzenie "obiekt" może dodać kupon rabatowy np. dla 4 osób, które kupią bilet taniej o 10%. Osoba, która chce skorzystać z kuponu musi znaleźć 3 inne osoby, które będą jej towarzyszyć. Istnieje też możliwość targetowania kuponów i powiadomień do poszczególnych osób (wiek, płeć, odległość, stan, ...). Dodawane kupony i wydarzenia pokazują się w tej samym momencie w aplikacji (jak na facebooku). Naszym celem jest przełożenie potrzeb użytkowników na realne spotkania i wspólnie spędzony czas. To dzięki naszej platformie SaaS B2B2C wszystkie obiekty z 5 kategorii (gastronomia, rozrywka, kultura, zakupy, sport) otrzymają nowe możliwości działania na potencjalnego (realnego) klienta. Opracowaliśmy nowy sposób działania, które opisuje stworzone przez nas pojęcie Push&Play - tworzymy nową formę marketingu, której celem jest działanie tu i teraz. Wkrótce projekt zostanie rozbudowany o beacony, które będą częścią systemu lojalnościowego, ale też źródłem informacji dla użytkowników. W projekcie uwzględniono państwa, języki, waluty, strefy czasowe, ... tak aby projekt mógł funkcjonować na całym świecie.Założenia HackArt vs aplikacja SWIPER
- zachęca młode osoby w wieku 16-25 do aktywnego uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez instytucje kultury (muzea, teatry, filharmonie),
- umożliwia lub ułatwia zakup online biletów na wydarzenia kulturalne,
- pełni rolę edukacyjną i informacyjną w obszarze kultury i sztuki,
- innowacyjność i pomysłowość zaproponowanych rozwiązań (szereg inspiracji znajdziesz w zakładce Zasoby),
- użyteczność i estetyka,
- potencjał społeczny,
- potencjał rozwojowy, kulturowy i biznesowy aplikacji - m.in. możliwość wykorzystania projektu w innych ośrodkach kultury,
Jak działa aplikacja: https://youtu.be/1p_PrrfoOF4
Dlaczego będziemy lepsi od facebooka?1. działamy na realnych użytkownikach znajdujących się w zasięgu obiektu - nie są to lajki z całego świata, które nic nie dają, nie odcinamy też dotarcia do użytkowników tak jak fb,2. docieramy w momencie dodania kuponu/wydarzenia/powiadomienia bezpośrednio do osób, które obserwują wybrany obiekt jak i innych osób, które mają określoną potrzebę - nie trzeba budować zasięgu poprzez utrzymywanie fp na pewnym poziomie aktywności,3. trafiamy do grupy docelowej, aplikacja ma charakter konsumpcyjny - użytkownicy tworzą społeczność, która jest aktywna i utrzymuje relacje w realnym świecie.Obecnie tworzymy produkt dla niszy aby za chwilę stał się ciekawą alternatywą dla obecnych na rynku produktów, żeby w późniejszym czasie przejąć jak największą część rynku.
Co jeśli urośniemy? Mamy pomysł na agregowanie powiadomień tak aby nie były nachalne i jeszcze lepsze dopasowanie powiadomień do potrzeb użytkownika na podstawie historii - wyświetlanie lepiej dobranych informacji (znajomych, wydarzeń, kuponów, ... - tzw. kręgi, które też za jakiś czas pokażą się w aplikacji).
Czy to działa? Tak! W Rzeszowie już działa i ma się coraz lepiej.Wkrótce Kraków! ;)
Comments (0)