ChallengeRocket

SEE RESULTS

HackArt

Podsumowanie konkursu

Myślą przewodnią konkursu było zastosowanie nowych technologii w kulturze i sztuce.

KRYTERIA OCENY PRAC:

  • aplikacja zachęca młode osoby w wieku 16-25 do aktywnego uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez instytucje kultury (muzea, teatry, filharmonie),
  • aplikacja umożliwia lub ułatwia zakup online biletów na wydarzenia kulturalne,
  • aplikacja pełni rolę edukacyjną i informacyjną w obszarze kultury i sztuki,
  • aplikacja jest narzędziem, które w dowolny sposób pozwala na łączenie nowych technologii z kulturą i sztuką,
  • innowacyjność i pomysłowość zaproponowanych rozwiązań,
  • użyteczność i estetyka,
  • potencjał społeczny,
  • potencjał rozwojowy, kulturowy i biznesowy aplikacji - m.in. możliwość wykorzystania projektu w innych ośrodkach kultury, zgodność z wskazanymi kategoriami przewodnimi hackathonu.


  • 5 Zwycięzców
  • 26 Aplikacji
  • 93 Uczestników
  • 50 850 Odsłon
  • 41 Partnerów

Dziękujemy wszystkim za udział w hackathonie! Mamy nadzieję, że praca nad aplikacjami dla instytucji kultury była dla Was ciekawym doświadczeniem. Poziom prac był bardzo wyrównany, a wybranie zwycięzców nie było łatwym zadaniem.

Zwycięzcy

  1. 1

    krzysztofekpl1212

    Art Ambasador

    #1 nagroda 10 000 PLN

    Ten pomysł naprawdę zachwycił sędziów. System umożliwiaj budowę bazy wolontariuszy wokół instytucji kultury. Zachęca też młodych ludzi do partycypacji w świecie kultury i sztuki, jednocześnie promując wydarzenia. Gratulujemy innowacyjnego i kreatywnego pomysłu!

  2. 2

    monnia_kedra

    Art Charity

    #2 nagroda 5000 PLN

    Aplikacja angażuje ludzi do pomagania innym, jednocześnie promuje kulturę i sztukę. Świetny pomysł, gratulujemy!

  3. A 3

    marcinnadamiak

    Polecamy dobrą sztukę

    #3 nagroda 3000 PLN

    Aplikacja, która uczy się preferencji użytkownika i rekomenduje wydarzenia kulturalne. Kto by nie chciał mieć takiej aplikacji na swoim telefonie? Gratulujemy!

  4. 4

    arekm

    360° Kultury

    #4 nagroda (ex aequo) 1000 PLN

    Aplikacja ułatwia dostęp do spektakli i koncertów z całego świata, dzięki najnowszym technologiom. Bardzo dobry pomysł! Nie możemy doczekać się piewszych miejskich "Stref Kultury"! Gratulujemy.

  5. 4

    pillcrow

    Tropiciel Kultury

    #4 nagroda 1000 PLN

    Aplikacja mobilna mechanizmem przypominająca popularnego Tindera. Każde wydarzenie kulturalne jest otwarte na interakcje z odbiorcą. Świetny pomysł, który przypadnie do gustu nie tylko naszemu Jury. Gratulujemy!

  6. W 5

    karolinawieczorek

    Virtual Tour

    Nagroda Publiczności 1000 PLN

    Użytkownicy serwisu ChallengeRocket.com zadecydowali, że to właśnie ta aplikacja otrzyma Nagrodę Publiczności, gratulujemy!