UEK Hack Cup

CURRENT STATUS

Completed

SEE RESULTS

Thanks to all Participants!

SEE RESULTS

UEK Hack Cup

FAQ

Kto zasiada w Jury?

W skład Jury wchodzą hackathonu UEK Hack Cup: prof. dr hab. Janina Filek - filozofka, specjalistka od etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu, prorektor ds. komunikacji i współpracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, inicjatorka Grupy ds. Społecznej Odpowiedzialności UEK, członek-założycielka Polskiego Stowarzyszenia Etyki Biznesu, członek zarządu Krakowskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, przewodnicząca Komisji ds. Wyrównywania Szans Edukacyjnych przy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich oraz członek Komisji Komunikacji i Społecznej Odpowiedzialności KRASP. Katarzyna Idziak - informatyk i specjalista z zarządzania po Politechnice Wrocławskiej, kierownik Sekcji Promocji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – odpowiedzialna za koordynację wszelkich działań promocyjnych uczelni oraz organizację wydarzeń, członek Stowarzyszenia PR i Promocji Akademickich Uczelni Polski „Prom", członek Komitetu Organizacyjnego Festiwalu Nauki i Sztuki w Krakowie, w latach 2013-2015 koordynator projektów zrealizowanych przy współfinansowaniu ze środków z Ministerstwa Spraw Zagranicznych w ramach konkursu na realizację zadania „Współpraca z Polonią i Polakami za granicą. Piotr Peszko - autor bloga 2edu.pl, specjalista od projektowania procesów szkoleniowych z wykorzystaniem technologii informatycznych, nauczyciel akademicki, pracownik korporacji i przedsiębiorca - szkoli, doradza, projektuje, tworzy i wdraża, realizuje większe lub mniejsze projekty, organizator konferencji EduCamp i pomysłodawca studiów podyplomowych "e-Learning. Projektowanie i wdrażanie" w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera. dr Aleksandra Pleśniarska - ekonomistka, specjalistka w zakresie gospodarki opartej na wiedzy, polityki edukacyjnej (szczególnie szkolnictwa wyższego – autorka książki pt. Wykorzystanie e-learningu w polskich uniwersytetach w aspekcie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy) oraz współpracy nauki z biznesem, pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, wierzy w twórczy potencjał ludzi i kreatywne myślenie. dr Janusz Stal - informatyk, specjalista w zakresie inżynierii oprogramowania, cloud computing, systemy mobilne, zarządzanie wiedzą, e-learning i blended-learning, a także miłośnik podróży (przede wszystkim rowerowych), górskich wycieczek i dobrej książki. Anna K. Stanisławska-Mischke - praktyk i teoretyk metodyki wykorzystania technologii w dydaktyce akademickiej, projektantka i prowadząca szkolenia, także internetowe, tutor, obecnie związana z Centrum e-Learningu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, wcześniej – Polskim Uniwersytetem Wirtualnym, Ośrodkiem Nowych Technologii Edukacyjnych Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy oraz Centrum Zdalnego Nauczania Uniwersytetu Jagiellońskiego, członek-założycielka i aktywna uczestniczka projektów Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego, filozofka i malarka. prof. dr hab. inż. Ryszard Tadeusiewicz - doktor h.c. mult., związany z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, autor i współautor 99 książek oraz prawie 2 tys. publikacji naukowych i popularnonaukowych, bloger (ryszardtadeusiewicz.natemat.pl), członek rzeczywisty Polskiej Akademii Nauk i członek Komitetu Rozwoju Edukacji Narodowej oraz Komitetu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji, członek-korespondent Polskiej Akademii Umiejętności, przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN w Gliwicach i Rady Naukowej Collegium Invisibile, członek tytularny Académie Européenne des Sciences, des Arts et des Lettresw Paryżu, członek aktywny Academia Scientiarum et Artium Europaea w Salzburgu, członek World Academy of Art and Sciences w Minneapolis/San Francisco, członek zagraniczny Rosyjskiej Akademii Nauk Przyrodniczych w Moskwie, członek The Research Grants Council w Hong-Kongu, associate editor Neurocomputing i Automation in Construction,a także członek Społecznego Komitetu Odnowy Zabytków Krakowa. dr Sławomir Wawak - specjalista w zakresie zarządzania, zarządzania jakością, zarządzania projektami, projektowania i doskonalenia systemów zarządzania, systemów informacji menedżerskiej oraz bezpieczeństwa informacji, równolegle z pracą naukową prowadzi działalność szkoleniową, doradczą i ekspercką dla przedsiębiorstw, administracji publicznej i instytucji edukacyjnych, bloger (wawak.pl) i vloger (youtube.com – kanał Zarządzanie jakością) oraz popularyzator nauki – twórca Encyklopedii Zarządzania (mfiles.pl) i CEOpedia (ceopedia.org).

Co to jest konkurs online?

Konkurs online polega na samodzielnym napisaniu projektu i nadesłaniu go organizatorom w wyznaczonym terminie. Taka forma konkursu pozwala na udział szerszego grona osób – odległość i kwestie logistyczne nie są ograniczeniem.

Kto jest organizatorem konkursu?

Organizatorem konkursu jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie we współpracy z platformą ChallengeRocket.com.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Udział w konkursie może wziąć każda osoba posiadająca innowacyjny pomysł oraz kreatywne rozwiązanie, jak również drużyny złożone z maksymalnie 4 uczestników. Nie musisz być studentem by wziąć udział w konkursie UEK Hack Cup.

Czy udział w konkursie jest płatny?

Nie, udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.

W jaki sposób powinien zostać wykonany projekt?

Konkurs daje możliwość zaprezentowania projektu w dowolnej formie i technologii. Może to być:

  • film wideo trwający nie dłużej niż 3 minuty (plik wideo lub link do serwisu wideo, w którym został opublikowany, np. youtube.com lub vimeo.com),
  • dokument tekstowy lub prezentacja (w formacie PDF), z jednoczesnym ograniczeniem ich objętości - dla dokumentu tekstowego 3 strony A4, dla prezentacji - 10 slajdów,
  • prototyp aplikacji mobilnej bądź webowej wraz z krótkim opisem pomysłu/idei w postaci dokumentu tekstowego lub prezentacji z zastrzeżeniem w.w. ograniczeń co do maks. objętości ich treści.
  • Ile zgłoszeń może wysłać jeden uczestnik?

    Uczestnik może zgłosić dowolną liczbą projektów (wiele zgłoszeń), o ile poszczególne prace znacząco różnią się koncepcyjnie od siebie.

    Co jest nagrodą główną w konkursie?

    Łączna pula nagród w konkursie wynosi 6000 zł. Autor zwycięskiego projektu (1 miejsce) otrzyma nagrodę w wysokości 3000 zł.

    Co jeśli nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?

    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na office@challengerocket.com, w tytule maila wpisując "UEK HACK CUP".