Projekt składa się z 7 widoków oraz początkowego screenu ładowania aplikacji prezentującego logo uniwersytetu.
- Widok logowania użytkownika - zalogowanie następuje po wypełnieniu danych oraz naciśnięciu przycisku 'Zaloguj się'. Dane do logowania na tej samej zasadzie działania jak logowanie do Wirtualnego Dziekanatu UEK tj. nr albumu i ostatnie 5 cyfr PESEL. Na potrzeby makiety dane zostały wpisane automatycznie.
- Menu - wysuwane z boku (klik w burger menu). Znajdują się tam wszystkie dostępne widoki aplikacji. Przejście do konkretnej podstrony następuje po kliknięciu w obszar ikonki. Dodatkowo na dole widoku social bar - linki prowadzące do portali społecznościowych uniwersytetu.
- Profil użytkownika - podstawowe informacje zalogowanego studenta. Dane pobierane z bazy danych uczelni.
- Mapa kampusu - poglądowy obrazek rozmieszczenia budynków, przydatny dla nowych studentów. Docelowo może być rozszerzona o wirtualny spacer po uczelni z uwzględnieniem wpisania przez studenta poszukiwanego budynku/sali i przekierowania go w odpowiednie miejsce.
- Plan zajęć - rozkład dzienny dostosowany do planu studenta z możliwością filtrowania danych tj. widok dniowy, tygodniowych, zakres czasowy np. 3 dni. Widok dostarcza informacji na temat nazwy przedmiotu, godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć, danych wykładowcy oraz powiadomień w razie zmiany w rozkładzie np. z powodu odwołania zajęć.
- Wiadomości - informacje na temat wiadomości otrzymanych na skrzynkę studenta. Widok przewiduje listę wiadomości, po kliknięciu w konkretną wiadomość aplikacja musi pokazywać detal pełnej treści wiadomości (rozwijany tekst lub nowe okno z treścią).
- Wydarzenia - zbiór eventów podzielonych na kategorie zachęcające studenta do wzięcia w nich udziału. Wydarzenia powinny być dostosowane do preferencji użytkownika. Aplikacja może być rozbudowana o kliknięcie i zgłoszenie chęci udziału w wydarzeniu oraz podejrzeniu użytkowników, którzy również potwierdzili udział. Mogłoby to pomóc w usprawnieniu organizacji wydarzeń. Ponadto uczelnia mogłaby bezpośrednio docierać do studentów (gdyż teraz wydarzenia przewijają się jedynie na stronie głównej UEK).
Aplikacja prezentuje przykładową grafikę, która może ulec zmianie - opracowana na potrzeby makiety. Projekt na Invisionapp jest interaktywny - pola do klikania są wyodrębnione po kliknięciu w ekran prezentowanego urządzenia mobilnego.
Comments (0)